Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 11:59:41 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>, wrote in

> A ty dalej swoje. Jeszcze raz podkreślam: prędkość pamięci nie ma nic
> wspólnego z jej wykorzystywaniem przez aplikację na potrzeby
> buforowania i przechowywania danych. Jeśli program zechce wpakować tam
> 64 MB tekstur, to je wpakuje.

Ciezko pojac, ze do tego musial bys grac w conajmniej rozdzielczosci
1024x768x32, a do grania konfortowo w takiej rozdzilczosci GF2 mx/mx400 ma
_za_wolne_pamieci_, no chyba ze dla Ciebie komfortowy bedzie tryb slide-
show ;)

> Inny przykład: weźmy komputery klasy Pentium (np. 100 MHz). Ten
> procesor ma dużo mniejszą moc obliczeniową niż taki prosty GeForce.
> Również pamięci dla tego komputera były wolniejsze, niż stosowane
> obecnie w kartach gfx. A jeśli ktoś chciał zapakować do kompa z takim
> procem 256 MB RAM'u (o ile płyta łyknęła), to co? Nie mógł, bo procesor
> za wolny i nie obsłuży? Jasne, że mógł! I obsługiwał, jeśli tylko soft
> miał takie wymagania - zawsze było szybciej niż machać głowicami po
> talerzach dysku.

Przyklad jest zly i tylko potwierdza ze nie rozumiesz o czym ja pisze.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!