Re: pentium 4 vs. athlon

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 11:28:00 MET DST

Użytkownik "Tomasz" napisał:

> Temperatura sukcesywnie rosla.
> Jak temperatura doszla do 65 stopni to komp zaczal wyc

Zadziałało "Temperature Warning"

> Jak doszlo do 76 stopni to stwierdzilem ze bios nie jest
> w stanie wylaczyc zasilania

Nie zadziałało "Temperature Shutdown" :-(
A powinno.

> Mysle ze sukcesywnie rozgrzewalby sie az do zawieszenia - pytanie - czy
> dalej by zwiekszal temperature i spalilby sie czy po zawieszeniu
> temperatura ustalilaby sie lub spadla ?

Ciężko wyczuć. Komputer z pewnością w końcu by się zawiesił, ale procesor
mógłby nagrzewać się dalej. Pewnie później już by się nie podniósł.
Jeśli chodzi o mnie, to w życiu spaliłem tylko jeden procesor (Pentium Pro).
Tak się bydle nagrzało, że się zaczęła topić podstawka pod niego.

Pozdrawiam,
Sniper