Re: Tania karta graficzna

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 11:13:21 MET DST

Użytkownik "GLide" napisał:

> Jesli grales w niskich rodzielczoscia to faktycznie nie musia byc
> wielki, jednak majac 19' monitor trudno sie czasem
> powstrzymac aby nie odpalic czegos w min 1024x768.

Tak, mam monitor 19". Wielokrotnie pokusiłem się, by odpalić coś w
1600x1200 - niestety grać się raczej nie da, ale zobaczyć można.

> W tej rodzialce i 32bity (16 niestety wyglada na
> GF tragicznie) GF2MX lezy i kwiczy.

W rozdzielczości 1024x768 / 32 bit z porządnym antyaliasingiem to można
dopiero od jakiegoś GF 3 Ti pobrzdąkać. Na słabszych to nawet nie ma co.

> Guci nie sporo - jesli najslabszym punktem tej karty jest pamiec o
> zbyt malej przepustowosci to krecenie core daje symboliczna roznice.

Ze stanu jaki obserwuję w przypadku układów NVidii, to kręcenie
jakiegokolwiek GeForce'a daje minimalne efekty. O kręceniu można by nowy
temat zawiązać, a my mówimy o realnych osiągach tych układów.

Pozdrawiam,
Sniper

P.S.
Dajcie już luz. Nie chce mi się tego wątku dalej toczyć.