Re: P³yta pod P4

Autor: Marcin Soko³owski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 16:13:04 MET DST

U¿ytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci
ce.pl...

> Asus robi niezle plyty, ale generalnie ich cena jest mocno przesadzona
> stosunku do klasy plyty. Poszukalbym czegos innego, np. Gigabyte'a
8IEX

Generalnie jako uzytkownik Asus'a (starego, ale zawsze) moge sie
wypowiedziec w tonie szczesliwego czlowieka. Albo nawet b. szczesliwego,
zwazywszy na posty, jakie natrafia mi sie czytac od userow innych plyt.
W moim wiec przypadku mialem moze za wieksza kase spokoj przez cale te
dwa lata uzytkowania - zawsze wiedzialem, ze jesli kiedykolwiek mialem
jakis pad czegos (lub konflikt w urzadzeniach), to plyte moglem od razu
wykluczyc.
A userzy, jacy sa - kazdy wie. Asus dobrze wie, co robi, nie oferujac
swoim produktom takich mozliwosci, jak Epox, czy Abit. Uzytkownik ma
tylko do wyboru zestaw scisle okreslonych przerobek... a w innych
plytach.. wiekszosc userow liczy na szczescie, swoja wiedze lub
przypadek i .. problemy gotowe. Bo otwarta furtka zacheca, kazdy to wie
:) A potem raptem okazuje sie, ze w podkreconej plycie pada to, tamto,
albo cos przestaje chodzic. No wiec moje zdanie jest takie, ze bez
przyczyny nic sie nie dzieje samo :) I po co komu problemy ? Dlatego
polecam Asusa, moze nawet sobie byc drozszy - za spokoj mozna tyle
zaplacic.

--
Pozdrawiam !
Marcin Soko³owski