Re: POMOCY straciłem dane!

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 14:58:24 MET DST

Użytkownik "robert slawinski" <robert_at_toutfait.com> napisał w wiadomości

> nie prawda. mozesz sobie softmatowac dysk, skasowac partycje, zalozyc
> nowa linuxowa czy obojectnie jaka. ja tez skasowac, bawic sie tak
> przez trzy dni, a i tak dane bedziesz mogl ozdyskac pod warunkiem, ze
> nie formatot nie byl niskiego poziomu i nie popsules fizycznie dysku.

Nie zrozumiałeś.
nie było pytane o odzyskiwaniu danych lecz o cofnięcie usunięcia tablicy
partycji (zapisu o dysku logicznym)

A po formacie niskiego poziomu tez można dane odzyskać w specjalnych
urządzeniach (rozmontowanie dysku i wyjęcie talerzy) bardzo czułych,
wychwytujacych śladowe nanagnesowania po byłych danych.

--
WoLF
http://www.warezarchive.org