Re: POMOCY straciłem dane!

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 02:02:56 MET DST

On Sat, 17 Aug 2002 15:47:43 +0200, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_pocztaSPAMonet.pl> wrote:

>Jeżeli nie zakładałeś nowej partycji odpowiedź brzmi TAK, ale jeżeli
>to zrobiłeś (lub próbowałeś zrobić,a FDISK zrobił weryfikację): NIE ;-(

nie prawda. mozesz sobie softmatowac dysk, skasowac partycje, zalozyc
nowa linuxowa czy obojectnie jaka. ja tez skasowac, bawic sie tak
przez trzy dni, a i tak dane bedziesz mogl ozdyskac pod warunkiem, ze
nie formatot nie byl niskiego poziomu i nie popsules fizycznie dysku.
(wtdy sa metody inwazjne, ale ja o nich nic nie wiem). recovery studio
nazywa sie programik. jak na razie mnie nei zawiodl.

>Dlaczego?
>Odp.:P odczas weryfikacji pozostałego obszaru dysku (czyli również
>miejsca uzyskanego po skasowaniu) FDISK (ten z win9x) wypełnia pierwszy
>sektor każdego cylindra 'FF'ami ;-((

pewnie jest jakmowisz, ale sprawdz ten progam o ktorym mowie. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.