Re: Co lepsze Shuttle na KT266A czy Asus A7S333 na Sis 745?

Autor: news (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 16:23:21 MET DST

> przepraszam ale kilka postów wyżej jest cała litania loodzikoow chwalacych
> ECS K7S5A na SiS wlasnie (osobiście tez ich nie rozumiem - to tak jak
> wlasciciele maluszków mówią ze mają fajne auto, małe zwinne a ta knaprawdę
> to nazwac tego Autem nie można)
> sam mam K7S5A w robocie i nijak to do np. MSI K7 Turbo LE (KT133A) które
mam
> w domku
> mielem mnóstwo problemów , zamin znalazłem dobry BIOS pod tego ECS'a i
stery
> oprócz tego widze różne dziwne zacinania sie w windowsach 98 (Athlon 1GHz
> [...]
Witam,
W robocie mam psa i kota. Też nie chce mi się wyprowadzać ich na spacer.
("zamin znalazłem dobry BIOS pod tego ECS'a i stery"). Ile zajęło Ci to
roboczogodzin?
Szef był zadowolony?
W domku mam swojego ulubionego buldoga. To jest dopiero psisko (Turbo).
Chętnie
wypuściłbym go na tych "loodzików", właścicieli "maluszków". A jak
szczeka........
Ot.... i cała moja litania.
Pozdrawiam "loodzików i mana"
K.W
P.S Sorry, że na grupie o "pecetach" piszę o psach. To się więcej nie
powtórzy.