Re: Co lepsze Shuttle na KT266A czy Asus A7S333 na Sis 745?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 15:55:41 MET DST

Użytkownik Larus <larus_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5vl1mug0hb9e0mjkvc89bm8us1n0quubr4_at_4ax.com...
> In post <ajqkuv$jmt$1_at_news.onet.pl>
> "Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> nagryzmolił:

> Dokładnie. Nie ma powodów by eksperymentować ...

> Powiem więcej, z tańszych płyt IMHO jest to najciekawsza wręcz
> propozycja ... Dość bezproblemowa i z reguły stabilna ...

przepraszam ale kilka postów wyżej jest cała litania loodzikoow chwalacych
ECS K7S5A na SiS wlasnie (osobiście tez ich nie rozumiem - to tak jak
wlasciciele maluszków mówią ze mają fajne auto, małe zwinne a ta knaprawdę
to nazwac tego Autem nie można)
sam mam K7S5A w robocie i nijak to do np. MSI K7 Turbo LE (KT133A) które mam
w domku
mielem mnóstwo problemów , zamin znalazłem dobry BIOS pod tego ECS'a i stery
oprócz tego widze różne dziwne zacinania sie w windowsach 98 (Athlon 1GHz i
128MB DDR a chodzi jak CEl300 na 32MB - co chwila rzeżba po dysku, aplikacje
uruchamiająsie jek żółw i inne takie, czasem sie nie włączy albo nie wyjdzie
z uśpienia ot kaprysi)