Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Zbyszek (zby_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 16:28:46 MET DST

"FlaDnaG" <dnag_at_go2.pl> wrote in message
> Pozwole sie nie zgodzic OEM Logitech jest ponizej tych 70 PLN
>
> Ktorko mowiac na czyja korzysc : A4Tech (5 przyciskow 2 scrole ) czy
> Logitech (3 przyciski 1 scrol)rostrzygnac zakupowy dylemat ???

No coz znam pare osob, ktore sa zadowolone z WOP-35. Ten drugi scroll jednak
jest dosc wygodny. Musisz sie zdecydowac:
-legendarna jakosc Logitecha ;) 1 scroll i 1 dodatkowy przycisk
-a4tech tajwanski szajs ;) 2 scrolle i 3 dodatkowe przyciski

Ja jestem pazerny i bym wzial a4techa, a jak padnie to kupilbym nastepna :)
Chociaz bede musial sie od drugiego scrolla odzwyczaic bo zamierzam sobie
kupic optyczna i bezprzewodowa zarazem, a takie sa tylko z jednym scrollem
(nie wiedziec czemu..).

pzdr
Zbyszek