Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 16:14:10 MET DST

> Poslizgow ?????
> Jakich zas poslizgow ??? Optyczne sie slizgaja ???

Takiego efektu - przesuwam mysz, a postać w grze nie przesuwa się
proporcjonalnie do tego ruchu. Miałem taki efekt na optycznym A4Techu. Był
jeszcze jeden gorszy - mysz "blokowała się" w pozycji patrzenia w górę :( -
to bardzo głupie było biegać z podniesioną bronią w górze i czekać aż mnie
ubiją. A tak wogóle to jaką mysz optyczną (a przy tym najlepiej radiową)
uważacie za najlepszą ? Cena < 200pln. Mysz głównie pod gry (jak w grach
będzie OK to w grafice itp. też dam sobie radę :) )

--
Pozdrawiam,
Cooger