Re: Czy ktoś miał problemy z ECS K7S5A?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 14:30:43 MET DST

Użytkownik "news" <Wagram1806_at_ms-news.pl> napisał w wiadomości

> było).

> Re:
> Jeżeli zainstalowałeś najnowsze detonatory, a póżniej "schodziłeś" w dół,
> nic
> dziwnego, że mogło się coś namieszać. W serwisie "rozgryźli ten temat".

Nie. Instalowałem nowsze. Całkiem tępy nie jestem żeby nie wiedzieć że
instalacja 23.xx na 27.xx praktycznie nic nie daje. Po prostu
przeinstalowałem szybciutko windę od zera i następne Detki. No ale nie
wpadłem na to że trzeba zejść niżej niż to co na płycie dołączonej do
karty... wybacz... gdybym wiedział wcześniej... gdybym miał starszą grafikę
np. S3Trio to wtedy bym nie narzekał.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.