Radeon VE i TV-Out

Autor: Pawel (puppet_at_XXXbox43.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:06:15 MET DST

Witam wszystkich

Od dluzszego czasu mam Radeona VE, nigdy nie bylo z nim problemow. Niedawno
pozyczylem te karte kumplowi, zalezalo mu na TV-Oucie. U niego jednak nie
udalo sie uzyskac obrazu na TV, tzn byl, ale czarno bialy i bardzo
znieksztalcony. Po roznych probach stwierdzilismy, ze cholera wie co sie
stalo i dalismy spokoj. Niestety gdy karta wrocila do mnie, bylo dokladnie
to samo. Nie mam pojecia co moglo to spowodowac, spotkal sie moze ktos z
czyms takim? Z gory dzieki za pomoc

Pawel