Re: seagate czy caviar

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 10:48:52 MET DST

Użytkownik "GLide" napisał:

> Baska nie jest dyskiem najszybszym, ale w swojej klasie jest zuppelnie
> ok. Ciekawe skad te Twoje teorie.

Przecież nie napisałem, że Barracuda (jeśli dobrze zrozumiałem określenie
Baska) jest najszybszym dyskiem. Wypowiadam się o dyskach EIDE, a takich
miałem kilkadziesiąt w swoich łapkach i wiem, że to jedne z lepszych.
Osobiście wolę wydajność IBM'a (tylko to padalce) czy Maxtora, ale kolega
spytał o porównianie Seagate'a do Caviara - stąd takie porównanie.

> Mam nadzieje, ze pamietasz jak dlugo
> na rynku jest B IV i taki WD...

Tak, doskonale. Ale znowu przytoczę stwierdzenie, że temat dotyczy REALIÓW.
Raczej nikt nie zamienia nowego Seagate U6 na starego Caviara. Wręcz
odwrotnie.

> Nie zapominaj o serii 6.4 [przyp. Seagate] - to dopiero byly padalce.

No tak, już dawno o nich zapomniałem - bo mi wszystkie padły. Przypomniały
mi się te mniejsze, bo właśnie borykam się z ich wymianą w firmie. Nagle tak
na "hurrra" zaczęło szwankować 5 takich dysków :-(

Pozdrawiam,
Sniper