Re: DDR czy DIMM ? . . .

Autor: MC (m5c_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 07:04:28 MET DST

Użytkownik "Paweł 'Dziku' Spychalski" <dziku_at_dzikie.net> napisał w
wiadomości news:ajmp3j$gir$1_at_news.tpi.pl...

> (przy załeniu tego samego chipsetu i procesora) wynosi około 10%. W
> niektórych przypadkach ta róznica jest większa, w niektórych mniejsza.

I to jest cała niezwykle precyzyjna odpowiedź przyszłego wykładowcy.

> He he... Ale wykładzik strzeliłem :) Musze się wprawiać, bo w tym roku
> akademickim będe uczył Architektury Systemów Komputerowych oraz Sprzętu
> Komputerowego. Co prawda w tym drugim więcej VHDL'a ale to tez będzie :)

Jezeli już nie możesz wymysleć samodzielnie bardziej konkretnej odpowiedzi
to może gdzieś poczytaj. Boże chroń studentów...