liteon 40 i smartburn pytanie

Autor: Matias (fojo_at_poczta.sronet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 00:31:21 MET DST

witam. mam takie pytanie do znawcow tematu. najpierw opisze o co
biega.
1. nagrywarka liteon 40125W.
2. plytka platinum pisze multispeed ale pamietam ze na opakowaniu bylo
napisane 16x.
3. po wlozeniu plyty smartburn wykrywa ze mozna nagrywac max x32.
4. nagrywam x32, sprawdzam najpierw w starym CD ROMIE Samsunga (jak on
czyta to nie powinno byc problemow ;)) no i nic. nawet nie widzi.
wkladam spowrotem do nagrywary - plyta ledwo sie czyta, pliki sie
kopiuja ale bardzo wolno.
5. nagrywam x16 - test samsunga zdany.
PYTANIE BRZMI. Czy "te typy tak maja" i mam nagrywac tak jak pisze na
plycie/pudelku (ew. innych plytach ;)) czy tez smartburn fiksuje i moj
sprzet nadaje sie do serwisu??

Bede wdzieczny za odpowiedzi. Pozdrawiam.
PS. Poszlo na 2 grupy (ale osobno) - chip.hardware i pl.comp.pecet.