Re: Scandisk zawiesza komputer, problem z dyskiem!

Autor: semp (semp_at_semp.prv.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:47:13 MET DST

In article <3d5fe9c3_2_at_news.vogel.pl>, pioz_at_go2.pl says...
> piszesz że poprzedni dysk również szalał, hmmm czy to nie dziwne?
> sprawdź taśmy od dysków, czy nie mają jakichś wad fizycznych np. dziur - to
> wbrew pozorom się zdarza!
> druga rzecz sprawdź napięcia jakie daje zasilacz, za niskie/wysokie napięcia
> potrafią skutecznie obrzydzić pracę z kompem i niestety doprowadzić do
> uszkodzenia sprzętu.

dzieki za szybka odpowiedz :)
Tasme moge wymienic, mam nadzieje, ze to cos pomoze. Natomiast nie wiem
jak sprawdzic napiecie zasilacza. jestem lekko zielony w tych sprawach.
Jednak w tej chwili najwazniejsze jest dla to zeby zablkowac ten
uszkodzony klaster! Nie moge wypalic zadnej plyty, a nagrywarke dopiero
dzis kupilem. Jezeli wczesniej zdazalo mi sie to np. podczas pracy z
tekstem, to nauczylem sie odpowiednio czesto zapisywac to co pisze, ale
teraz nie moge wypalic zadnej plyty. Myslalem, ze to zawieszanie to wina
tego, ze dawno nie robilem defragmentacji, a z kolei defragmentacja nie
moze zostac ukonczona przez ten uszkodzony klaster! Mozesz jakos pomoc?
semp.