Re: Dysk twardy - zworki , bios itd

Autor: SAPER (nolin11_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 16:13:09 MET DST

Użytkownik "Speedy" <speedy_at_2a.pl> napisał w wiadomości
> Hej
>
> AAAAAAAAAAAAAA!!!
> Użytkownik "SAPER" <nolin11_at_interia.pl> napisał w wiadomości
>
> ciach ciach bo to wszystko niewazne wobec faktu:

> i USB
>
> Ten sledz to taki potworek z kawalkiem plytki drukowanej z tasiemką? Jesli
> tak to on sie zwie tzw. ATX Form Card. Czy moglbys powiedziec gdzie go
> dostales? I czy daloby sie dostac jeszcze jeden?
> Czy tez moze dopasowales jakis "zwykly"?

2 sposoby na pozyskanie śledzia z PS/2:
1. Pytaj tam gdzie rozbierają kompy ja kupiłem u gostka za 30zł oczywiście
urzywka.
Np. w serwisie. A ja kupiłem w Jeleniej Góze jab by cię interesowało. Musisz
często pytać.
2. Idzi do kolegi powiedz mu że mu wentylatorek na procku nie działa. Rozbierz
obudowę poproś go o śrubokręt a tymczasem wykręcasz sobie śledzia. Muwisz potem
że jeśli włączy kompa to mu się sfajczy procek. I musi iść do serwisu. Wiec
koleś leci do serwka tam po dzionku mówią że jest OK a poterm w domciu koleś się
kapnie że pewnie w serwku mu jumneli tego śledzia.

Osobiście wolę ten sposób 1.

SAPER

A tak na poważnie macie jakieś uwagi,spostrzeżenia etc. do aktualizacji bios-u
na tej płycie PCchip M726MRT czy idzie to bez problemów?

SAPER