Re: Dysk twardy - zworki , bios itd

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 23:56:52 MET DST

Hej

AAAAAAAAAAAAAA!!!
Użytkownik "SAPER" <nolin11_at_interia.pl> napisał w wiadomości

ciach ciach bo to wszystko niewazne wobec faktu:

> Z płytą nie mam problemu. Tyle że miałem problem z dostaniem śledzia z PS2
i USB

Ten sledz to taki potworek z kawalkiem plytki drukowanej z tasiemką? Jesli
tak to on sie zwie tzw. ATX Form Card. Czy moglbys powiedziec gdzie go
dostales? I czy daloby sie dostac jeszcze jeden?
Czy tez moze dopasowales jakis "zwykly"?

--
Pozdrovionka
Speedy