Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 11:39:02 MET DST

Użytkownik "egYptian" <marijuana666_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Czy jest ktos na tej grupie komu nie zepsul sie dysk IBM'a z zakresu
20-80GB
> ? Chodzi mi raczej o cos co dziala conajmniej rok bez problemu. Bo jak
tak
> czytam to dochodze do wniosku ze lepiej trumne dla niego kupic. Mam z
> miesiac IBM'a 60 i cieniutko to widze skoro wszystkim siadaja. Zebym
mial
> chociaz ta 60% szanse ze dysk bedzie ladnie chodzil :)

Ja wymienilem dwa takie :)
Tylko ze nie wiedzialem wczesniej, ze dyski IBM z serii 70GXP zle
wspolpracuja z kontrolerem HPT (mialem akurat 370, zamontowany ba plycie
ABIT BE6-II). DTLA to wlasnie 70GXP AFAIR. IBM wypuscil serie chyba
65GXP i one wspolpracuja juz dobrze z tym kontrolerem (sprawdz strone
IBM i spisz sobie oznaczenia dyskow z tej serii). Jesli masz Promise
(Asus np.), to mozesz spac spokojnie... tzn. o tyle spokojnie, o ile
uzytkownicy innych dyskow :)

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski