Re: ECS - nie taki zły ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 10:49:37 MET DST

> Czy ja gdzie uzylem sformulowania "wewnatrz przewodnika" ? Gratuluje
> zrozumienia tekstu.

Niestety taki na pwierzchni nie zmienia przewodnictwa.

> 1. Jesli dziala poprawnie :->

Działa a jeżeli nawet nie to kurs do serwisu i spowrotem.

> 2. Czy aby na pewno? Jeszcze nie spotkalem ECSa z takimi bajerami jak
> w Epoxie, Abicie czy Asusie, a przeciez oprocz podstawowych mozliwosci
> plyty (tj. instaluje pamiec, procek, pamieci i uruchamiam) to te
> bajery decyduja o funkcjonalnosci.

Większość tych bajerów można porównać do instalowania alu-felg czy spoilera
w kaszlaku (co to daje).
A propos na swoim ECSie zainstalowałem pamięć, procek i ponieważ nie
widziłem żadnych istotnych zworek też odpaliłem :)

tjd