Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 10:56:10 MET DST

> OK. Wiec elementy wchodzace w sklad plyt ECS wykonane sa niechlujnie -
> posiadaja ostre krawedzie, niejednokrotnie niewielkie nadlewki
> tworzywa itp itd.

Ha! Ha! Ha! Teraz to ju¿ siê czepiasz, bo tracisz grunt pod nogami! Mo¿emy
zrobiæ tak! Ustawiamy siê razem przed gie³d± i pochodzimy sobie tam trochê
ogl±daj±c ka¿dy napotkany produkt ECSa. Je¿eli poka¿esz mi chocia¿by 1 p³ytê
na której by³oby widaæ jakie¶ nadlewki tworzywa etc. To wygrasz 100z³. Co Ty
na to?

> W tym sensie plyty np. Asusa sa znacznie "przyjemniejsze w dotyku"

Nawet ¶lepy na dotyk ich nie rozpozna (chyba, ¿e siê nauczy rozmieszczenia
czê¶ci :)

tjd