Re: Regulacja napiecia jak to jest ???????

Autor: jaras (jarasgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 09:55:17 MET DST

> Nie piszesz, o jaką przejściówkę i jaki procesor ci chodzi. Ten PowerLap
> pozwala wetknąć najnowszego Celerona (Tualatin) do starszych płyt ze
slotem,
> obsługujących Coppermine'y. Jeśli nie chodzi ci o Tualatiny, to zapewne ta
> "zwykła" przejściówka wystarczy.

Chodzilo mi o zwyklego "Copperka" (plyta Slot 1) . A pytam sie dlatego
poniewaz slyszalem taka opinie ze jezeli plyta nie potrafi podac mniejszego
napiecia to na takiej zwyklej przejsciowce tego nie da sie zrobic. A sluza
one (przejsciowki) tylko do regulacji napiec ( podkrecanie) gdy plyta np nie
ma takiej mozliwosci ale moze podac wymagane napiecia.

Pozdrawiam
jaras