Re: Pamięci przenośne

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 02:37:27 MET DST

<galeria_brama_at_poczta.onet.pl> wrote

> Dzięki za odpowiedź
>
> Ciekawe - to jakby ubranko dla twardego dysku... Ale czy normalne twarde

> przygotowane na ciągłe podróże w torbie, podskakiwanie itp. ?

No, tak jak to twarde dyski - czyli tak sobie - jak chodzi lepiej nie
potrzasac, jak stoi lepiej nie upuscic : ).

> Poza tym - chyba trochę drogo; razem z twardym 1000zł nie wystarczy...
> Marzy mi się coś na kształt np. USB Flash Memory Stick ale bardziej
pojemnego i
> jeszcze bardziej uniwersalnego...

CF + czytnik. oczywiscie zakladajac, ze masz urzadzenie wspolpracujace z CF.
Ale nadal poruszmy sie wokol znaczacych sum. Ja mam 128 MB CF, przy foto w
Tiff miesci mi sie na niej 11 - 15 zdjec wiec znam twoj bol : )))
Moze IBM Microdrive - ale to jest tez droga impreza.
Wszystko zalezy od potrzeb - one tlumacza wieksze/mniejsze naklady. Ja robie
stacjonarnie zdjecia, to znaczy mam pod reka PC i przez czytnik oprozniam
karte. Ktos inny potrzebuje wyjsc w plener i zrobic wiecej zdjec - wtedy
oplaci sie nawet Microdrive za 1700 zl.

Jest jeszcze taki troche toporny pomysl ale przy odrobinie szczescia moze
wyjsc calkiem atrakcyjnie cenowo - uzywany, stary laptop + adapter PCMCIA.

Niestety chyba to wszystko co w tej chwili jest mozliwe do osiagniecia.

adam