Re: Pamięci przenośne

Autor: galeria_brama_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Aug 2002 - 01:47:52 MET DST

> <galeria_brama_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> urządzenie, do
>
> Np. ImageTank - jak z aparatu to jak znalazl.
> Poszukaj na Allegro to przynajmniej zobaczysz jak to wyglada. Ale nie jest
> to najtansze urzadzenie i trzeba go zaopatrzyc w HDD.
>
> adam

Dzięki za odpowiedź

Ciekawe - to jakby ubranko dla twardego dysku... Ale czy normalne twarde są
przygotowane na ciągłe podróże w torbie, podskakiwanie itp. ?
Poza tym - chyba trochę drogo; razem z twardym 1000zł nie wystarczy...
Marzy mi się coś na kształt np. USB Flash Memory Stick ale bardziej pojemnego i
jeszcze bardziej uniwersalnego...
Swoją drogą - czy istnieją urzędzenia (oprócz MDwalkmanów) które nagrywałyby
dźwięk z bez kompresji lub z kompresją nie większą niż MD? Oczywiście
wystarczyłoby gniazdo mikrofonowe do nagrywania, chodzi o jak największą pamięć
z jak najprostszą mechaniką :)