Re: Gluup....

Autor: anty_k (piciucha_at_wupe.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 20:13:16 MET DST

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisał w wiadomości

> Czasami nadal ma znaczenie. Niektore nagrywarki jako slave moga sprawiac
problemy
> i zabezpieczenie burnproof nie ma tu nic do rzeczy.

A konkretnie które???
A jesli mam taki kaprys i chcę używać nagrywarki (bo tak faktycznie jest)
jako napędu CD bo mam inną nagrywarkę to co?

> LG to dzis AFAIR przy zmianie firmware zaleca, zeby nagrywarka byla
> jako master.

"Zaleca", i tylko zaleca, co nie znaczy że tak ma być!
A inne firmy też to "zalecają"?
Poza tym IMHO nagrywarka służy do nagrywania, a nie do permamentnej zmiany
firmwaru.
Jak urządzenie zaczyna odstawać od współczesnych parametrów (prędkość,
możliwość kopiowania zabezpieczeń, itp) to po prostu wymienia się go. Mam
supersprawny CD-ROM x4 ( dałem za niego majątek prawie)- czy mam go używać?

Nie traktuj tego mojego posta, jako atak na twoją osobę - po prostu czas nie
stoi w miejscu.

Pozdrawiam

Piotr