problem z kamera intenetowa

Autor: Shardac (shardac_at_vgry.net)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 19:24:33 MET DST

Zakupiłem niedawno kamerę internetową AIPTEK HyperVcam.
Zgfodnie z instrukcją podłączyłem ją do gniazda USB,
zainstalowałem sterowniki, przłączyęłm znów dop gniazda
i po tym zabiegu miał pojawić mi się ponowni komunikat o
retarcie kompa. To jednak nie nastąpiło i nawet po kilkukrotnym
przełączaniu z jednego do drugiego portu i kilkukrotnie
do jednego nic nie nastąpiło. Cóż mam robić, a by ta
kamera internetowa działała?
SHARDAC shardac_at_vgry.net
  : ( :
shardac_..blog.pl***********