Re: 2 in 1 tv i monitor

Autor: Bucz (bucz_at_@NOSPAMIX@@go2.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 19:13:26 MET DST

> Ale ogolnie - pomijajac kwestie halasu pomysl niezly - sam sie nad tym
> zastanawialem ale zaporowa jak na razie jest cena nowych projektorow
> multimedialnych i w nocy komfort uzytkowania ze wzgledu na szum
wentylatorow
> tez nie do przyjecia.
> Najsensowniejszy w obecnej chwili to chyba jest tylko monitor LCD (ale nie
> tak uniwersalny), jak najwiekszy - tyle ze to kilka razy to co masz w
> kieszeni : )

w takim razie pewnie bede sie musial zadowolic standardowym rozwiazaniem ( 2
normalny moniek)
jak w tej chwili jest z obsluga takiego standardu, da sie np. na jednym grac
a na drugim film ogladac?
sa jakies ograniczenia?
a i z tego co mi wiadomo wystarczy 2 karta graf i tyla?
mam w szyfladzie stara pci 1mb wystarczy czy bedzie ograniczala mozliwosci
kompa?