uszkodzenie okablowania wentylatora

Autor: barte walesa (rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 16:36:46 MET DST

hej,
co tu owijać w bawełnę, naszło mnie na pogrzebanie we wnętrznosciach mojego
compa. Czemu nie odekręcic wentylatora i nie zerknąć co tam się mieści? No i
masz: zdjąłem wentylator, zdjąłem radiator i ... złożyłem to wszystko z
powrotem. Niestety, zakļadjac wentylator przecialem o krawedz raditora jeden
(zolty) z 3 kabli ktorymi laczy sie on z plyta glowna. Komputer raz odpalil
bez zarzutu, ale za drugim razem na samym poczatku dostalem inforamcje ze
wentylator nie dziala i propozycje wylaczenia compa. Wlaczylem go jednak bo
wentylator bardzo ladnie pracuje, pytanie tylko czy: Ta informacja o
niedzialaniu wentylatora jest spowodowana przecieciem kabla czy moze
zakladajac ponownie radiator powinienem byl posmarowac procesor specjana
pasta termoprzewodzaca. Zdejmujac radiator podnioslem go tylko na chwile i
ladnie i rowno dolaczylem go z powrotem. tak samo wentylator - chodzi tak
jak chodzil ani glosniej ani wolniej. Co tym myslicie? Kajam sie taki amator
jak ja powinien pokornie uczyc sie od kogos madrzejszego a nie grzebac
samemu w takim delikatnym ustrojstwie.

siemasz