jaki modem wybrac

Autor: wek20 (wek20_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 09:34:08 MET DST

witam

chce kupic modem do internetu
przeszedlem sie po sklepach i ku mojemu zdziwieniu nie znalazlem zadnego
sprzetu firmy zoltrix (ktory kiedys uzywalem)
z tego co zauwazylem, obecnie najwieksza popularnoscia chyba ciesza sie
modemy pentagram
i w zwiazku z tym mam pytanie, jaki model wybrac?
moj komputer jest juz "troszeczke" przestarzaly (pentium 266 mmx), poza tym
mam limit cenowy do powiedzmy 70-100 zl. (oczywiscie najlepiej jak
najtaniej)
modem potrzebuje praktycznie tylko do odbierania i wysylania e-maili
ewentualnie czasami 15 minut na www czy gg :-)
z gory dziekuje za porady

pozdrawiam,
WEK20