Re: ECS - nie taki zły ...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 21:47:06 MET DST

On Thu, 15 Aug 2002 00:32:59 +0200, "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:

>...możliwe ..ale czy np. asus używa lepszych części? Różnica jest naprawdę
Poczawszy od jakosci wykonania slotow PCI czy gniazdka procesora. Wez
dwie plyty Asusa i ECsa i porownaj. Asuas jest jakis taki milszy w
dotyku. Teraz zastanow sie czy moze to miec jakis zwiazek z jakscia
stykow w slotach itp.

>niewielka a wręcz zerowa.
Co znaczy niska? Czasem nawet niewielka na pierwszy rzut oka w stopie
z ktorego wykonene sa styki moe powodowac ze szybciej bedzie pojawiac
sie na nich jakis nalot utrudniajacy przewodzenie pradu.

>Tak to w życiu bywa :( Ileż ja widziałem w życiu pordzewiałych mercedesów i
Skad wiesz jaki mialy przebieg i pojakich drogach jezdzily i ile soli
zdazyly podczas zimy zlapac?

>jadących obok volkswagenów które są trzykrotnie tańsze!
To znowu nic nie dowodzi.

Pozdrawiam
GLide