Re: R9000: TVOUT tylko w NTSC pod W2K?

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 18:15:51 MET DST

> skąd masz R9000 ?? ile to kosztuje ?? czy doozo gorsze od R8500 ??

Bestcom/Poznan.
Koszuje ok. 525-550 zl.

co do porownania: zagladnij na
www.benchmark.pl

jest troche slabsze (co nieco ma "wykastrowane"), ale wydajnosc jest bardzo
przyzwoita.
jak dla mnie (gram bardzo rzadko) az za dobra, dlatego poczekam na wersje
bez "PRO" w nazwie - wolniejsza, ale zapewne tansza i bez wentylatorka
(tylko radiator).

> a co do problemu to moze nowsze stery z ATi (ale te dla klonów)

wlasnie taki objaw mam na najnowszych sterach.
Nie moglem sprawdzic sterow dostarczonych z karta (minimalnie starszych),
poniewaz nie moglem ich zainstalowac.
Podejrzewam, ze platforma Windows 2000 jest troche po macoszemu
potraktowana.

TomS