problem z nagrywarką !!!

Autor: Brendi (pan_brendi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 15:57:49 MET DST

            cze !!!!

Mam nagrywarkę mitsumi CR-4802TE ( 4x2x8 ) i po podłączeniu do kompa jest
wykrywana ok, jako cd-rom pracuje ok, jednak podczas nagrywania zawsze
zacina się na 2 % i do tego zwiesza mi kompa, dodam też, że po włożeniu
płyty świeci się diodka na czerwono ( jakby coś nagrywała )
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Brendi

PS. Zainstalowałem stery ASPI, a testowałem na różnych programach NERO,
dodam że komp nie kręcony !!!