Re: Tania karta graficzna

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 15:05:45 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Uzywany GF256ddr. Nic lepszego w tej cenie nie kupisz.

Etam. GF 256 DDR był kiedyś chwalony ze względu na sporą przewagę nad
pierwszym modelem GF 2 MX (bez 200 ani 400 w oznaczeniu). Potem czasy sporo
się zmieniły. GF 2 MX 200 był od niego tylko minimalnie wolniejszy, a 400
robił już spory zapas mocy. Do tego nowe MX 400 sprzedają z 64 MB RAM'u a to
również ma znaczenie. Ja bym raczej nie polecał starego GF 256 na DDR'ach.

A wracając do tematu: moja propozycja to Prolink, a jeżeli nie, to Gainward
lub Leadtek. MSI to porządna firma, ale z wątków które czytam na grupie,
raczej z kartami graficznymi są problemy.

Pozdrawiam,
Sniper