Re: seagate czy caviar

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 14:14:25 MET DST

Użytkownik "Piotr Pawlak" napisał:

> zamieniłem w sklepi dysk seagate U6 na Caviara

Jeśli ten Caviar należy do dysków nowej serii, to dobrze zrobiłeś. Miałem
niedawno Seagate U6 (obecnie mam Barracudę IV) i przyznam, że to okropny
ślimak. Tak wolne i mało wydajne dyski produkowano kilka lat temu - teraz to
plama na honorze Seagate. Nowe Caviarki należą do czołówki sprinterów, więc
nie powinieneś mieć problemów. Do tego... podobno obecnie są mało awaryjne.
Kiedyś były z nimi wielkie problemy (seria: 3,4 GB i 4,3 GB) ale miejmy
nadzieję, że to już przeszłość.

Pozdrawiam,
Sniper