Re: !!! POMOCY !!! 2 partycje diabli wzieli, a dokladnie Norton System Works ~!!!

Autor: Jarek (pankot_at_tlen.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 09:20:49 MET DST

mój kumpel miał identyczna sytuację tylko że po burzy, nagle mu zniknęły 2
partycje i nie udalo mu się ich odzyskać
pytanie: czy pozostałe partycje widoczne zwiększyły swoją objetość czy też
nie i pozostałe są tylko niedostępne ?
poratowac ciebie może mógłby Partition Magic choć lepiej go użyć w
ostateczności i z braku już innych pomysłów,partycje to może i on przywróci
ale co z danymi to nie wiem
raz zmuszony byłem do formatu dysku i dzięki temu że Norton Speed Disk
utworzył mi na defragmentaryzowanym dysku plik Image.dat udało mi się spod
Dosa nortonowskim unformat odzyskać jakieś połowę plików

Użytkownik <woozek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Wlasnie przezywam koszmar ... moj dysk 40 GB mial 4 partycje ... właczyłem
> Norton Disk Doctor'a z pakietu Norton Ssytem Works ... i na samym pocztaku
> wywalil jakis blad ... no to szybko yes yes ... zeby naprawil ... fakt
> ostrzegal zrob chlopie kopie ( przy czym dysk dzialal bez problemu taka
> rutynowa kontrola ) ... no sie zrestartowal ... bol w tym, ze po ponownym
> uruchomieniu mam tylko 2 parrtycje a dyski E i F ... zniknęły ... pod
Dosem tez