Re: Na polepszenie humoru... Troche OT

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:48:30 MET DST

Karol Michalak wrote:

> Nie uwierzę. tam na siłę można było włożyć góra 3 a tej 3-ciej n ijak nie
> jestem pewien. ale widziałem podobną sytuację jak kolega zagadał się i
> usiłował wepchnąć dyskietkę 1.44 do napędu w którym już była jedna.

heh, ja tylko widziałem, jak chłopak wepchnął dyskietkę 5"1/4 do napędu
3"1/2. Fakt, zgiął wpół :)

No i niezapomniana jest siłaczka, co rozwaliła stację (znaczy coś w
środku) 3"1/2, wpychając na siłę dyskietkę tyłem naprzód. :)

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***