Re: Flashowanie

Autor: Malina (malina_at_et.put.poznan.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 23:29:09 MET DST

> Nie moge flashowac biosu nagrywarki (lite-on 24...), ani plyty głownej
(Asus
> p3b-f) poprzez AsusUpdate, plyty nie probowalem pod DOSem, chcialem to
> zrobic tak dla sportu. Nie wiem co jest przyczyna, moze hardware, a moze
> software innym to sie udaje a mi nie??! SO to win 98.
>
> Posta wysylam na pcomw98 & pcp

No to ciekawie probujesz flashowac bios spod windy. Najlepiej sformatuj
dyskietke:
format a: /u /q /s /v:malina_dziekuje_mistrzu
nastepnie nagraj na dyskietke program do flashowania i plik binarny z
biosem.
Nastepnie odpal dyskietke i uruchom program do flaskowania (np.
awdflash.exe)
i podaj mu nazwe pliku z biosem. Przy okazji zapisz sobie stary bios.
Malina