DDRy z errorami

Autor: Vanilla Riddle (democrac_at_shadowlands.vmh.net)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 23:12:25 MET DST

Ehlo :-)

Przenioslem sie ze swoim problemem do innego watku, bo subject byl juz
nieadekwatny. :-)

Wsadzilem te swoje DDRy, ktore mialy 30000 errorow w memtest86 u mnie
(Athlon XP 1600/Abit KG7-Lite) do kompa pewnej panny (Duron) i o dziwo
chodza dobrze. :-( Wiec albo zwalona plyta glowna u mnie, albo
niekompatybilnosc z plyta (w manualu do Abita napisali PC1600/PC2100 DDR
SDRAM modules, na kosci jest naklejka "PC266 CL2.5 256MB DDR", czy to
jest jakas niekompatybilnosc? Nie wiem, w ogole nie znam sie na tych
nowych pamieciach). Konfiguracja w BIOSie to raczej nie jest bo bawilem
sie juz wszystkim (niewiele tego) i bez skutku. Wiec pytanie moje
sprowadza sie do tej niekompatybilnosci i tutaj prosze o pomoc.

Thx,
democrux

--
- Dariusz Szczepanek ************************ <democrac_at_shadowlands.vmh.net> -