Re: jaki monitor??

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 15:19:50 MET DST

> oczywiście!
> Moim zdaniem monitor cechuje się bardzo dobrą geometrią obrazu (brak
> jakichkolwiek znieksztauceń) i odwzorowaniem kolorów. Nie męczy wzroku
> (dobrze mi się na nim pracuje w rozdzielczości 1024*768). Dodatkowo
monitor
> wyposażony jest w netypowe przyjemne sterowanie OSD. No a teraz czas na
> wadę: hmmm.. gdybym się bardzo uparł to widzę niewielką a wręcz marginalną
> niezbieżność kolorów w rogach monitora.
> Aha i jeszcze jedno ... (z zalet) ... monitor jest idealnie płaski.

    Mam Sony E220 i musze przyznac , ze jest naprawde super!!! Nic dodac nic
ujac od Twojego opisu , chociaz od pewnego czasu kolory mam znakomite ( po
zakupie jak wlaczylem nokiatest i wlaczylem kolor czerwony , to : w lewym
gornym rogu byl kolor czarny , w prawym dolnym - bialy , ale teraz jak
czerwony , to wszedzie czerwony :)

> Ocena ogólna 5+

    5+ rowniez

> Radzę jednak Panu przejść się po sklepach z tego typu sprzętem i porównać
> wszystkie monitory "w praniu". Wtedy uzyska Pan klarowny obraz rynku
> monitorów.

    Tak , trzeba sie przejsc do sklepu , postawic przed soba 5 monitorow
SONY ( jesli jest Pan na nie zdecydowany ) wlaczyc je , odczekac minimum 30
min ( w tym czasie 2x rozmagnesowac np po 15 min pierwszy raz i znowu po
15 ). Nastepnie wlaczyc nokiaTest na kazdym z nich i zaczac sie bawic w
ustawianie. Ten , na ktorym sie da najlepiej wyregulowac - zabrac do domu i
sie cieszyc. Ja niestety nie mialem mozliwosci zeby zobaczyc swoj monitor
przed zakupem , ale musze przyznac , ze nie zaluje tego , bo wszystko sie da
doskonale ustawic ( no prawie wszystko , bo nie ma np ustawiania gornej
krawedzi monitorka , ale i tak u mnie nie jest zle , gdyz w tej chwili mam
tam minimalny odstep :)

Pozdrawiam , zycze udanych zakupow.

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]