Re: jaki monitor??

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 01:50:03 MET DST

Użytkownik "oki" <gokon_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> czy mógłbyś mi napisac jakie zalety i oczywiście jakie wady (o ile je ma
> :) ) ma ten monitor??

oczywiście!
Moim zdaniem monitor cechuje się bardzo dobrą geometrią obrazu (brak
jakichkolwiek znieksztauceń) i odwzorowaniem kolorów. Nie męczy wzroku
(dobrze mi się na nim pracuje w rozdzielczości 1024*768). Dodatkowo monitor
wyposażony jest w netypowe przyjemne sterowanie OSD. No a teraz czas na
wadę: hmmm.. gdybym się bardzo uparł to widzę niewielką a wręcz marginalną
niezbieżność kolorów w rogach monitora.
Aha i jeszcze jedno ... (z zalet) ... monitor jest idealnie płaski.

Ocena ogólna 5+

Radzę jednak Panu przejść się po sklepach z tego typu sprzętem i porównać
wszystkie monitory "w praniu". Wtedy uzyska Pan klarowny obraz rynku
monitorów.

tjd