Re: ultracichy dysk

Autor: Jankes (janin_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 14:12:04 MET DST

On Thu, 15 Aug 2002 12:58:08 +0200, oVo <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl>
wrote:

>W Barracudzie osie talerzy zamiast byc zawieszone w lozyskach plywaja
>sobie w czyms w rodzaju skrzyzowania galarety i gestego oleju.
>Niestety substancja ta na skutek tarcia mocno sie nagrzewa - jak i
>caly dysk - i po pewnym czasie zuzywa - dysk wtedy pracuje duzo
>glosniej albo pada (zobaczycie za x miesiecy).

Chyba nie jest tak dokladnie!! Prawie wszytsko sie zgadza!!:))
Prawie!! chodzi mi dokladnie o zuzywanie tego jak to nazwales "
skrzyzowania galarety i gestego oleju" to sie tak szybko nie zuzyje
jesli oczywiscie nie bedzie zadnych przeciekow!! Jesli ow "olej" jest
w prozni to pewnie bedzie bardzo trudno go zuzyc!! Tam panuja
specjalne warunki ktore niweluja bardzo zuzycie ow "oleju" A jeszcze
jedno niestety nie wiem z czego jest zrobiony ten "olej" ale jak ktos
wie to niech mi da znac !! To wtedy moze sie wyjasnic :))

--
Pozdrawiam Jankes
www.karolina.w.pl