Odp: ultracichy dysk

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 00:08:35 MET DST

Użytkownik GrEgOR <piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajejdi$b5j$1_at_news.onet.pl...
LED w

| Mam BIV i ostatnio mi troche popierduje tzn przy ladowaniu w2k
slychac
| go jak delikatnie warczy. Przy kopiowaniu z partycji na partycje w
obrebie
| tegoz HDD rowniez wydaje z siebie takie odglosy. Natomiast jak sobie nic
nie
| robie ostrego , to nie halasuje. Czy to normalne? Do wydajnosci - brak
| zastrzezen :)

Chyba nie normalne :( U mnie jest cichy jak w grobie jedynie na starcie gdy
sie odpala i zglasza biosowi to go slychac ale z 3 sekundy a potem jak w
grobie :) Nawet przy opercjach na plikach(650 Mb).

Doman.