Re: ultracichy dysk

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 23:51:27 MET DST

> Seagate Barracuda IV - u mnie o jego pracy swiadczy jednie kontrolka LED w
> obudowie :) Wydajnosc tez bardzo dobra.

    Mam BIV i ostatnio mi troche popierduje tzn przy ladowaniu w2k slychac
go jak delikatnie warczy. Przy kopiowaniu z partycji na partycje w obrebie
tegoz HDD rowniez wydaje z siebie takie odglosy. Natomiast jak sobie nic nie
robie ostrego , to nie halasuje. Czy to normalne? Do wydajnosci - brak
zastrzezen :)

> Jedyny mankament to to, ze sobie popiskuje niekiedy (przez krotka chwile
po
> wlaczeniu komputera - jakis 4 s, ale jest soft, ktory to koryguje)

    Mi nie popiskuje , tylko jak sie przystawi glowe przy nim to slychac
naprwde delikatny pisk - 4s :)

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]
!!!UWAGA!!!