Re: ECS K7VTA3v3 ?

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 22:58:51 MET DST

Użytkownik "Marek Sokołowski" <marsok2_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Witam

Hi,

> Mam prośbę o poradę. Zamierzam kupić nowy procesor z płytą gł. i pamięcią.
> Ma to być Athlon 1.7 XP, 128 MB DDRAM, ECS K7VTA3v3. Zapytanie dotyczy
> szczególnie płyty gł., czy to dobry wybór gdy jednym z ważniejszych
> kryteriów jest jej niska cena. Oczywiście nie można kierować się tylko
ceną,

Jesli cenisz sobie wlasne zdrowie psychiczne, komfort pracy, stabilnosc,
czyli w skrocie - brak problemow, to omijaj ECSy szerokim lukiem.
Na Twoim miejscu wolalbym juz kupic slabszy procesor np 1600+, ate pare
groszy dolozyc do lepszej plyty.

> dlatego zdecydowałem się prosić Was o poradę. Jeśli ktoś ma uwagi co do
> procesora to również chętnie je przeczytam.
> Za wszystko dzięki

Procek moze byc - w zaleznosci od $ :) Jesli chodzi o plyte, to bierz cos na
VIA KT266A - chyba najbardziej obecnie oplacalna inwestycja.

Pozdrawiam,
Mariusz M.