Re: ECS K7VTA3v3 ?

Autor: Arek Staszczak (a.staszczak_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 23:47:50 MET DST

> Witam
>
> Mam prośbę o poradę. Zamierzam kupić nowy procesor z płytą gł. i pamięcią.
> Ma to być Athlon 1.7 XP, 128 MB DDRAM, ECS K7VTA3v3. Zapytanie dotyczy
> szczególnie płyty gł., czy to dobry wybór gdy jednym z ważniejszych
> kryteriów jest jej niska cena. Oczywiście nie można kierować się tylko
ceną,
> dlatego zdecydowałem się prosić Was o poradę. Jeśli ktoś ma uwagi co do
> procesora to również chętnie je przeczytam.
> Za wszystko dzięki
> --
> Marek Sokołowski
> [...]

wlaśnie siedzę nad K7VTA3 266A i staram sie doprowadzic go do stabilnej
pracy :) ... a mam jeszcze dwa takie na nockę :(

rób co chcesz ale K7VTA3 to zostaw wrogowi - straszne siano, jedyna zaleta
to taniocha, ale zdrowie psychiczne rzecz wazniejsza.
dla mnie osobiscie ECS na SIS sa lepsze, lecz moze inni maja inne zdanie.
na twoim miejscu bralbym słabszy procek - nawet Duron + EPOX.

 pozdr