Re: co wybrac ?????? pomozcie

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 19:02:25 MET DST

Użytkownik "j23" <wiesiek_at_supra.com.pl> napisał w wiadomości

> Co płonie?! Zdarzylo mi sie, ze kolega nie podpial sobie wentylatorka do
> zasilania i nic jakos nie palilo. Fakt procesor nagrzewal sie do ponad 70
> stopni.

tylko do 70 stopni? to po cholere zakladal wentylator? Jak bym na pewno dal
sobie wtedy spokoj.

> A tak w ogole, to Athlony tez maja zabezpieczenie przed przegrzaniem.
Efekt
> zapalenia sie Athlona uzyskano przez zdjecie podczas pracy wentylatora
wraz
> z radiatorem, co jest raczej trudne do osiagniecia przy normalnym
uzytkowniu
> komputera.

brrrrrr.... ZONK!!!

"Obejrzawszy wideo AMD przyjrzało się problemowi ochrony termicznej i
wymyśliło prosty mechanizm przełącznikowy. Ten układ musi być zintegrowany
we wszystkich płytach poczynając od 10 czerwca 2002 - jeżeli oczywiście
producenci chcą uzyskać bezpośrednie wsparcie AMD. W innym przypadku AMD nie
oferuje żadnej gwarancji na przetaktowane procesory, które umrą śmiercią
termiczną."

--
lobo_at_space.pl