Re: co wybrac ?????? pomozcie

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:38:20 MET DST

Użytkownik "<< eMKa >>" <emka_at_alert.pl> napisał w wiadomości

> a innym płonie co nie co w obudowie....

Co płonie?! Zdarzylo mi sie, ze kolega nie podpial sobie wentylatorka do
zasilania i nic jakos nie palilo. Fakt procesor nagrzewal sie do ponad 70
stopni.

A tak w ogole, to Athlony tez maja zabezpieczenie przed przegrzaniem. Efekt
zapalenia sie Athlona uzyskano przez zdjecie podczas pracy wentylatora wraz
z radiatorem, co jest raczej trudne do osiagniecia przy normalnym uzytkowniu
komputera.