Re: Serwer SQL - na dziś a może na jutro - tylko konkretne propozycje proszę

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:07:58 MET DST

tbg <tbg_at_data.pl> wrote:
> demokracje mamy, RAID nic nie musi :-) przy uruchamianiu w POST

Oj, chyba mnie nie zrozumiałeś. Napisałem że z punktu widzenia system
operacyjnego to jest zwykły SCSI, system operacyjny nie wie i dba o to
ile tam jest dysków fizycznychm, jaki poziom RAID itd., po prostu widzi
jeden dysk logiczny. A dyski z kontrolerem też komunikują się zwykłym
kanałem SCSI.

> dostanie komunikat dead scsi drive czy cos w tym stylu i sie skonczy

He ? Zależy od ustawień macierzy. Jeżeli udało Ci się zdefiniować
"macierz" na jednym dysku, to odpali się i już - dysk będzie widoczny.
Jeżeli kontroler nie daje takiej możliwości, to nie :( . Nie
zdefiniujesz macierzy, w efekcie kontroler nie "udostępni" żadnego dysku
logicznego.

B.