Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 14:21:58 MET DST

luk wrote:
> wlasnei taki model usera obecnie forsujesz. wiec chyba czepiasz sie do
> wszystkiego czego nie masz.

Czepiam sie jedynie sprzetu o ktorym slysze wiecej opinii negatywnych
niz pozytywnych. Akurat z ECSem tak jest (na tej grupie) wiec mam o ni m
taka a nie inna opinie. Chyba sie nie dziwisz, ze nie mam zamiaru go
kupic i samemu sprawdzic? To by bylo jakby wlazenie w klatke lwa. Jesli
akurat bylby najedzony - pewnie mial bym szanse przezyc...

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/