Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: luk (luk23_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 11:15:40 MET DST

> ECSa nie uznaje, patrac chocby po ilosci postow z slowami "ECS" i
> "problem" w topiku. Swoja droga to ASUSa rowniez, ze wzgledu na cene.
> :-) Czyzbys probowal porownywac procki AMD do plyt ECS? O bosz...
> powiedz, ze to nie prawda. Powiedz, ze jednak uzywasz czasem glowy do
> czegos innego niz tylko walenia w mur.
>
> --
niech ci tam bedzie soltek msi abit co tam chcesz w kazdym badz razie
sytuacja niemalze identyczna jak juz napisalem intel amd abit ecs. moze
nie wszystkie ich plyty sa dobre tak samo jak nie wszystkie markowce sa
dobre ale jak ktos nie kreci to napewno mu taka plyta starczy a ty
wlasnei taki model usera obecnie forsujesz. wiec chyba czepiasz sie do
wszystkiego czego nie masz. osobiscie uzywam ecsa i na nim krece. dla
mnie zestaw niskobudzetowy to plyta typu ecs + procek typu amd . a nie
plyta abiita za 600 + procek za 300 . wole dac za procek 600 a za plyte
300 szczegolnie jesli jest to udany model.a no i jeszcze pokaz mi ktory
producent sprzedal tyle plyt na polskim rynku co ecs. a w mur nie stukam
bo mnie w helmofon nie zaopatrzyli ;p

pozdrawiam.
luk